FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Administratör
|
Här snackar vi om allt som allt som kan vara intressant för webmasters.
Admin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
SURPRISE ASS HOLE
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
Admin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
DRA
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Administratör
|
Jag har lästa alla din trådar Ahmed, dom flesta var redan besvarade när du postade, ex ditt inlägg hur man löser problemen som kan uppstå när man byter filendelse, läs vad Cerbus skriver och lär istället.
Nope jag tänker inte banna dej då vissa saker du skriver är intressanta, plus att du kan lära dej en hel del om ditt intresse här. Hellre få läsvärda inlägg i ett forum än många dåliga. Admin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
DRA
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
Varför hetsar du upp dej för att jag ber dej varva ner lite i ditt skrivande, du behöver inte svara på alla inlägg, du precis som jag kan inte allt om allt! Admin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
DRA
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Administratör
|
ahmedo, det är alltid roligt när folk postar inlägg men du fyller forumet med lite väl många, både viktiga men även mindre meningsfulla tyvärr, kanske bättra att vänta tills det börjar växa lite?
Sedan att du kontrar med till exempel "Men nu så har du verkligen förstört de, lära mej själv, mmm, de e du som inte ens kan designa. Hallå vakna, sover du eller???" är bara omoget. Skärp dig eller bli bannad.
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
DRA
|
||
![]() |
![]() |