Kom ihåg mig?

Mobiltjänster

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-12-23, 15:10 #1
Nostra Nostra är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2004
Nostra Nostra är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2004
Hejsan alla!

Mitt första inlägg här på wn och får tacka zilon för ett snabbt godkännande.

Jag heter Daniel Thornell och är en av delägarna till www.nordichardware.se och www.nordicgamers.se och får säga att jag hamnade lite som en slump på er sida och började läsa lite och fastnade direkt. Kan ju börja med att säga lite om oss. Vi har i dag cirka 250 000 - 300 000 unika besökare (ip) per månad. Per dag handlar det om ca 20 000 - 30 000. Vi har cirka 100 000 medlemmar registrerade varav ca 70 000 är testade och har fungerande emailadresser. Detta är alltså enbart Sverige det handlar om då våra siter är på svenska. Vi har i dag existerande emailutskick och detta är önskvärda email och godkända av våra prenumeranter.

Nu över till frågan.

Tidigare hade vi mobiltjänster där vi erbjöd våra besökare att ladda ner logtyper, ringsignaler och likande på vår sida. Vi hade alltså allt material på våra siter och vi delade vinsten med ett företag som levererade detta. Vi slutade med detta då deras företag ändrade inriktning för något år sedan. Frågan är nu om det finns någon här i forumet som vet om företag som sysslar med liknande då vi går i funderingar på att börja med detta igen då vi har skapligt mycket besökare och bra målgrupper för detta.

Så har ni några tips så tackar jag ödmjukt för detta.

MVH

Daniel Thornell
Nostra är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:08.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017