Kom ihåg mig?

Hjälp med logotype jobb

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-12-04, 22:42 #1
blarre blarre är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2004
blarre blarre är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2004
Hejsan jag heter Patrik och är ansvarig utgivare av cityguiden Allt om Norrtälje www.alltomnorrtalje.se

För att klargöra små funderingar så har vi inget med TV4 och Allt om Stockholm cityguiden att göra. Vi får även använda namnet av PRV mm. Då var det klart =)

Vi har nu haft våran cityguide uppe i dryga två månader och vi trode vi kunde komma långt med att bara ha en speciel font som representerar oss i tryck på kläder och dyligt. Men icke, nu har vi insätt att vi behöver en unik logotype för tryck på kläder mm.

Jag har några förslag:
1) Den får absolut inte ha något med Allt om Stockholms logotype att göra
2) Vi har två silosar nere i våran hamn som har representerar Norrtälje rätt mycket, dessa skulle man kanske kunna ha bakom texten eller med o logotype på något sätt.
3) Ha en stad i bakgrunden? Norrtälje är ingen stor stad, så inga höghus osv.

Sedan tog mina idéer slut tyvär.

Om det är någon som åtar sig uppdraget att visa upp en logotype som vi väljer kan vi givetvis vara berädda att betala en summa pengar, då kravet är att vi bara betalar till inehavare av F-skattsedel.

Priset får ni gärna komma med förslag så kommer vi fram till något om vi väljer just nu logotype.

Alla förslag är välkomna och vi har heller inga stora miljonföretag som TV4 bakom oss.

PS. Om detta ses som för mycket reklam, får gärna någon moderator modifiera inlägget. DS.

Mvh
Patrik Söderström
E-post: [email protected]
Ansvarig utgivare & Affärschef av Allt om Norrtälje www.alltomnorrtalje.se
blarre är inte uppkopplad  

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:24.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017