Kom ihåg mig?

Jag blir tokig! Vilket webbhotell borde jag ha?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-11-23, 00:15 #1
demomusic demomusic är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2004
demomusic demomusic är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2004
Jag är fortfarande inte mycket klokare fastän jag läst forum, undersökningar, internetworlds test, andra sammanställningar och recensioner om webbhotell!

Har haft en _mycket dålig_ erfarenhet av b-one där 588 av mina slantar nu ligger, utan att ha användning för dem... (Därför är jag också lite försiktig)

Så nu vädjar jag om personlig hjälp istället!:

Mina premisser är följande:

-1 Sida med ca 2000 unika besök per dag. Varje sidladdning är ca 60 kb stor inkl grafik. Sidorna är dessutom dynamiska och genereras med php och mysql. HÖGT KRAV PÅ ATT SIDLADDNINGARNA SKA GÅ UNDAN! Däremot inga större krav på utrymme!
-8 av mina kunders sidor som kräver hög tillgänglighet men inte hög datatrafik
-Ska kunna koppla ca 10 domäner till webbhotellet

Övervägt vanliga webbhotell, vds och dedicated men budgeten är _låg_. Helst 50 eller mindre per månad.

Var precis inne på att beställa surftown när jag läste att de har samma ägare som b-one...

Och blev förälskad i space2u's snabba sidladdningar på deras sida, men pallar inte en startavgift på 495 kr! (Btw är det någon som tänkt byta upp sig från space2u och som kan lämna över sitt abonemand till mig, dvs då utan startavgiften? Vore ju hur schysst som helst...!)

Men men, någon som har något tips?
demomusic är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:08.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017