FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag driver ett huvudsakligt länkarkiv riktat emot livsmedelsbranschen men vill nu expandera min sida genom att erbjuda guider/skola/utbildning och uppföljningstester/quiz. Nu söker jag någon som kan designa en mycket attraktiv "livsmedelsskola" åt mig. Jag vill att ni tar fram design förslag så utgår jag ifrån detta och väljer den design som passar mig och min verksamhet bäst. Jag vill att "Skolan" öppnar sig i ett eget fönster och sedan läser man alla guider/utbildningar och informationen på denna sida som sedan följs upp med ett slutprov och ger resultatet direkt på skärmen, jag vill att provet är utformat som ett 1,X,2 prov med kanske 5 olika svars alternativ. Min sida ligger på adressen www.livsmedelsguiden.com Länken till skolan skall ligga på min sida och skall se ut som en knapp liknande den som youtube använder sig av (en rektangel med rundade hörn) och en snygg logotyp, typ "Skolan" eller liknande. All information/guider och uppföljningstesterna skall kunna redigeras i en adminpanel via webben. Skicka gärna en offert på vad detta skulle kosta totalt ink logotype från "huvudsidan", design förslag, kodning etc. Mvh Andreas |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|