FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag driver en webbsida där jag nu skulle vilja skicka iväg ett mail till samtliga medlemmar. Jag använder normalt getanewsletter för mitt nyhetsbrev, men nu när jag ska skicka till samtliga medlemmar så räcker inte deras gratiskonto.
Jag har dessvärre inte möjlighet att betala för ett år då det är ett engångsutskick som skall ut till alla medlemmar då det skett större uppdateringar på sajten. Jag har kodat ihop ett eget system för utskick och hoppas på att inte hamna i allt för mycket spamfilter. Jag har även läst lite om vad man skall tänka på här på forumet, dock undrar jag t.ex. vad som är bäst: Skicka ett och ett eller BCC - Om man skickar en bunt som BCC så står väl inte mottagarens adress som till? - Om BCC är det som gäller, bör man begränsa hur många man skickar i varje "batch"? Ska man vänta mellan varje utskick eller är det bättre att pumpa på med alla på en gång? - Om man ska vänta, hur länge rekommenderas? Lägg gärna till fler saker som jag bör tänka på. Tack på förhand. Daniel |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|