| FAQ | 
| Kalender | 
| 

| 
		#1 | |||

| 
||||
| 

Medlem 

| 

Tja, jag undrar om någon vet något smart sätt att skriva ut Egna "kuvert", alltså.. jag har köpt blanka c5 kuvert i en affär och vill skriva ut min företags logotype på dom.. jag vet att det finns ställen att beställa sådant här på, men vill testa själv.. 

Program ? tips ? idér ? Försökt hitta en C5 mall i word för detta, utan resultat tyvärr.  | 
|||
| 
		 | 

Svara med citat

| 
| 

| 
		#2 | ||

| 
|||
| 

Har WN som tidsfördriv 

| 

Kan http://www.prodoc.co.za/supplies/bu-letter...-microsoft.aspx vara något? 

Inte världens snyggaste mall kanske men det är väll måtten du är ute efter antar jag  
		 | 
||
| 
		 | 

Svara med citat

| 
| 

| 
		#3 | |||

| 
||||
| 

Har WN som tidsfördriv 

| 

Om du nu har Word, och eftersom jag inte vet vilken version du har: starta Word, tryck på [F1] för hjälp, sök på kuvert, så löser det sig... 

Sen är ju inte Word världens bästa program för layout, men jag vågar påstå att alla illustratons/layoutprogram (Corel Draw, Publisher, Illustrator osv.) tillsammans med alla skrivardrivrutiner erbjuder en C5 mall, annars är det ju bara ett "mått" som kan anges i såväl Photoshop som om man går in i Paint och väljer "utskriftsformat"...säkerligen fick du med nått program till din skrivare också som hjälper dig..  | 
|||
| 
		 | 

Svara med citat

| 
| Svara | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |

| 

|