FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hejsan, nu är det inte ett tag sedan jag hängde med i Colocation utbuden, därför skulle jag vilja ha in offerter på paket som kan tänkas för en medium stor sida med växt potential, d.vs jag kan tänka mig erbjudanden från 50kr/mån till 2000kr/mån, med full specifikation tack.
Detta gäller en 1u server för de som funderar över det. I dagsläget har jag bland annat ett webbkonto på Binero, som tyvärr inte kommer att räcka till för mitt nästkommande 97 projekt. Men all creed till Binero för en solid tjänst. Sorry Binero men jag fimpar nog kontot i december! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ge gärna lite mer spec, om du vill att brandvägg och annat ska ingå, samt vilken bandbredd du kommer att behöva. Om det är rena webbsidor du har eller dom du har filer för nerladdning osv.
Ska server ingå eller har du redan en server? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Brandvägg känns inte så viktigt, vad mer menar du med annat?
Vad gäller bandbredd så vill jag veta vad den kostar, t.ex om man har en fis i rymden som ingår i grundpris som 100 gig så vill jag veta vad mer bandbredd kostar, t.ex per mbit. Nu letar jag dock inte efter 500mbit som jag läst att man kan få för några tusen här ![]() Server tillhandahåller jag eftersom detta gäller colocation. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
Kolla med patrikweb.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag gillar ipeer, maila dom och kräv att deras säljare ringer dig.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Du har betydligt större förhandlingsmöjligheter om du har ett helt skåp än 1 server endast. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
PM är lämnat.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tack så mycket Norman och ni andra som skickat pm, mycket lärorikt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Intressant att inlägget ser precis ut som det tidigare inlägget postat av en annan användare.
Också intressant att man inte fått något svar från det andra, även efter att man skickat ett pm |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Har ej fått något pm från dej så söker du svar från pm skickat till någon annan kanske det är smartare att gnälla i andra tråden? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|