FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Är nybörjare när det gäller programmering, har några joomla sidor och en som jag gör med php.
Jag har nu en ide om en nischad community som jag vill starta. Jag tror på ideen och är beredd på att investera en del pengar. Som jag ser det har jag tre alternativ: 1, rent a coder 2, hitta någon på WN som kan hjälpa mig att programmera en community till ett ok pris 3, försöka programmera själv med hjälp av någon gratis tjänst typ www.isthecommunity.com Så mina frågor är: Har någon efarenhet av att programmera en community på Svenska med rent a coder? Hur är kvaliten? Med rent a coder hur detaljerat bör jag göra beskrivning? Samma sidor finns på Engelska, räcker det med att visa den Engelska sidan för att sedan göra den tillsammans där jag står för Svenska texterna och programmeraren designar? Har någon erfarenhet av gratis tjänster typ www.isthecommunity.com? Finns det någon annan tjänst som erbjuder gratis communities? Har joomla något sådant? Om någon här på WN är intresserad av att programmera så kontakta mig med PM så kan vi diskutera pris. Det ska vara en medlemssida med möjlighet att ladda upp filmer, bilder, blogg. Till sin medlemmsida ska man kunna bjuda in vänner etc. Oskar www.dubaiguide.nu |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|