FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hejsan,
Jag kommer att behöva en video-streaming tjänst/hotell inom snar framtid och undrar om det är någon som har några förslag och kanske egna erfarenheter kring detta. Webbhotell har jag på FSData men filmerna (flv) blir fler och det börjar bli aktuellt med en extern tjänst för detta. Mitt behov kommer att vara mest korta 5-10 min filmer och som längst upp mot 30 min. Lagringsbehovet ca: 2-5 gb. Jag har läst lite om IP-Only och Stream&Co (vilka verkade använda sig av IP-Only) samt Qbrick, men har ingen erfarenhet av detta och tänkte att många här säkert har kunskaper i ämnet ![]() Så alla tips och förslag mottages varmt, gärna att ni motiverar varför någon tjänst är att undvika eller en annan att föredra osv. Och skulle ni möjligtvis även ha tips på en bra extern nyhetsbrevtjänst också så vore det toppen. Jag har lite snabbt hittat Apsis och MailEasy, men återigen har jag ingen erfarenhet av detta och vore tacksam för förslag. Behovet är 1-5 brev i månaden till oftast en mindre grupp på ca 300 adresser och någon enstaka gång om året till en större grupp på ca: 3000 adresser Tackar och bockar. |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|