Kom ihåg mig?

Video-streaming tjänst/hotell?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-11-12, 17:04 #1
Jakerlund Jakerlund är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Oct 2008
Jakerlund Jakerlund är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Oct 2008
Hejsan,

Jag kommer att behöva en video-streaming tjänst/hotell inom snar framtid och undrar om det är någon som har några förslag och kanske egna erfarenheter kring detta.
Webbhotell har jag på FSData men filmerna (flv) blir fler och det börjar bli aktuellt med en extern tjänst för detta.

Mitt behov kommer att vara mest korta 5-10 min filmer och som längst upp mot 30 min.
Lagringsbehovet ca: 2-5 gb.

Jag har läst lite om IP-Only och Stream&Co (vilka verkade använda sig av IP-Only) samt Qbrick, men har ingen erfarenhet av detta och tänkte att många här säkert har kunskaper i ämnet
Så alla tips och förslag mottages varmt, gärna att ni motiverar varför någon tjänst är att undvika eller en annan att föredra osv.

Och skulle ni möjligtvis även ha tips på en bra extern nyhetsbrevtjänst också så vore det toppen.
Jag har lite snabbt hittat Apsis och MailEasy, men återigen har jag ingen erfarenhet av detta och vore tacksam för förslag.
Behovet är 1-5 brev i månaden till oftast en mindre grupp på ca 300 adresser och någon enstaka gång om året till en större grupp på ca: 3000 adresser

Tackar och bockar.
Jakerlund är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:20.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017