FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Känner ni till eller kan rekommendera ett företag som har svarsservice öppet dygnet runt? Gärna tillräckligt flexibla för att kunna ha några enkla instruktioner att följa för att vidarekoppla samtal.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Att ha öppet dygnet runt är inte bra för verksamheten, vet iofs inte vad ni gör men det är bra att sätta upp tider ist. Vad hjälper det om någon svarar men inte kan hjälpa?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag kan göra det åt er, jag är praktiskt taget vaken dygnet runt. Jag klarar av enklare instruktioner och är inte allt för dyr.
[seriously] Visdomens källa [/seriously] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Rekommenderar kalixtele24.se - dom har en fin dialekt och är alltid trevliga. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Varför lägger du ens ner tid på att skriva ett inlägg om du har absolut 0 att bidra med? Tror du verkligen att jag inte kan söka på Google? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Notera vad TS skrev. Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tack, Jan.
se7en: tack för tipset! Kalix Tele24 har faktiskt öppet dygnet runt, det trodde jag inte. De blir definitivt ett alternativ även om kan bli lite dyra för den lilla volym vi kommer att ha. Davve: För vanlig kundtjänst håller jag helt med dig. Vi ska använda svarsservicen för att ha ett journummer, där en människa kan filtrera och ex. hoppa över att kontakta jouren om något stolpskott fått tag på telefonnumret och vill fråga om priser eller något annat kl 3 på natten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||