Kom ihåg mig?

Grafisk webdesigner sökes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-10-19, 23:10 #1
Base Base är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2008
Base Base är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2008
Tjo!

Jag har ett par projekt jag kommer behöva hjälp med varav ett rätt omgående.
Söker därför en designer som kan skapa grafiska mallar (Färdig html mall eller skurna bilder och en översiktsbild).

Det jag behöver hjälp med just nu är grafisk design för en kennelsida (För släkts räkning).

Mina önskemål:
* Du har en portfölj av något slag så man kan se vilken stil du har och om det passar mina behov / önskemål
* Du kan slutföra designarbete inom rimliga tidsramar (Inga halvfärdiga arbeten som aldrig blir klara mao)
* Du får gärna tycka det du gör är roligt ( resultatet brukar bli så mycket bättre då )
* Du bör kunna göra rena designs som ser professionella ut. Designs som bygger på generella mallar är inte intressant.

Jag har vettig kompetens inom css / xml / xhtml / asp.net / php / mysql / mssql etc själv, det enda jag ej gör är den rent grafiska biten och det är som sagt inom det området jag behöver hjälp.

Pris: Budgeten är begränsad men jag anser också pris kan bero på vilken kvalite arbetet håller.
Jag har kollat lite på vad andra erbjuder i annonser här på sidan men tycker det är bättre att ni skickar info och portfölj till mig tillsammans med vad ni ev kan tänka er vara rimlig ersättning.
Så kan vi sedan gemensamt komma fram till en mer exakt summa när jag kollat igenom ert tidigare jobb etc och anser att er stil och kompetens kan passa vad jag är ute efter. Jag kommer då ge er mer detaljer om vad jobbet gäller.

Går sen allt bra så är det som sagt mycket möjligt att jag har mer jobb längre fram. (Bland annat lite egna projekt som jag antagligen kommer behöva grafisk hjälp med)

Så släng ett meddelande till mig om det är något som låter intressant.

MVH
Daniel
Base är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:51.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017