FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej hej! Jag undrar hur mycket man skulle kunna få för domänen taxiforare.com . Det finns redan en ganska så dålig hemsida uppe på den just nu men man kan ändra sånt där va? Vill bli så rik som möjligt (
![]() Återigen, jag vill veta hur mycket man skulle kunna få för den och jag är självklart intresserad av att sälja för ett bra pris.. ![]() // Comgoran EDIT: Okej kollade reglerna lite men grejen är att jag vill veta om det finns något intresse. Hoppas att ni ursäktar en nybörjare ![]() Om det finns något jag kan tillägga så kan ni skriva det tack. Vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer än att jag betalade webbhotell för ett år igår. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Max 100 kr, men mer troligt ingenting.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
0kr är jag rätt säker på är det högsta du kommer få.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Validating
|
Den var inget vidare...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
För det första, antalet taxi chaufförer är väldigt få, antar att de är de som skulle besöka en sådan sida, du har .com efter ett svenskt ord. och i dagens läge kan du få ÅÄÖ i ett svenskt domän namn.
och rik blir du definitivt inte. hade du haft: TaxiFörare.se så hade du kanske fått några kronor för den. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Bygg vidare på tjänsten. Men fundera på att byta domännamn då.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för alla svar!
Funderar faktiskt på att fortsätta med sidan och ett eventuellt byte av namnet. Vet någon hur man editerar inlägg? Knappen verkar ha försvunnit... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |