FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Nu var det dags att sälja Min Pizzeria.se då jag skall börja plugga till hösten och min tid för spelet tryter allt mer! Sidan har gått med vinst ända sedan från starten, dock har det minskat något på sistone då jag ej har marknadsfört sidan något alls. Har låtit medlemmarna rekrytera varandra istället! Sidan är i stortsett frigående då jag har ett moderator team som hjälper mig att hålla ordning och redan på sidan. Kan tänka mig att stå kvar och hjälpa till på sidan om ni så önskar. Några funktioner är inte helt klara, men jag kommer att göra klart dem innan ett köp genomförs. Sidan står på en VPS hos Glesys, och vet ej om det går att göra en överlåtelse via dem, men jag rekommenderar en vps hos dem för sidan. Bra uptime och bra kundservice. För närvarande har jag MySQL servern hos Axentus då jag nyligen skaffade VPSn och har inte haft tid att flytta över. Sidan är programmerad i ASP mot MySQL. Jag säljer sidan som ett företag och jag innehar f-skatt. Detta är vad jag tjänat på sidan hittills: Double - 764,00kr Agent Interactive - 793,00kr MoSMS - 4403,55kr Totalt 5960,00kr exkl moms (7450,00kr inkl) Jag drar in pengar via SMS tjänst kopplad till MoSMS men även genom affiliates som ni ser. Jag införde affiliates för ca två veckor sedan, så det är relativt nytt. Trafik Har tyvärr inga exakta siffror på trafiken till sidan då jag ej har någon räknar på VPSn, dock när sidan låg på axentus var det runt 250-200 unika per dag. Övriga frågor tas via PM, öppen budgivning. Jag förbehåller mig rätten att inte sälja om jag ej får in något lockande bud ![]() Öppet testkonto username: test password: test2 Bild 1 (startsida) ![]() Bild 2 (grossisten) ![]() Bild 3 (affiliator) ![]() Bild 4 (chatt) ![]() Edit La upp en bild på chatten. |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|