FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Funderade bara på en sak. Kanske någon med mera erfarenhet än mig kan förklara följande. En webbplats placerar annonser på sin sida och hoppas på att annonserna ska leda till att besökarna klickar på annonser ELLER leda till att en affär görs upp av annonsföretaget och besökaren. Varför gäller inte samma regel i dagstidningar? och varför gäller den regeln på internet? Hur många av er har annonserat i dagstidningar och vägrat betala förren en affär lett till avslut oavsett hur dålig din annons är? Jag har hört argumentet: Ja, men man tittar inte på annonserna på internet? Jasså? Jag är förmodligen den enda då...om jag har en fullskärmsannons så måste jag ju titta...innan sidan laddas. Men bläddrar jag i aftonbladet så kommer jag bläddra förbi MYCKET snabbt helsides annonserna för att läsa nästa sida. Varför är det annorlunda på internet än vad som gäller i dagstidningar? Det låter bara underligt. |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|