FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej!
Säljer en design som jag knaprat ihop under ett par dagar, på tid som jag haft över. (Som privatperson) Vid behov kan mindre förändringar i designen göras, så som färg byten, ändringar i meny och annat. Du fyller själv i innehållet så om text och bilder på startsidan och dina undersidor, grundläggande HTML kunskap för att kunna ändra/lägga till text & bilder rekommenderas. Smakprov: http://img364.imageshack.us/my.php?i...bluesx2uj2.jpg OBSERVERA! Layoutens skala och upplösning har sänkts på denna bild! Om du har någon fråga är det bara att skriva här eller skicka ett PM! ![]() Allt levereras som färdig och validerad HTML & CSS + bilder. Pris: 1500:- SEK eller högstbjudande. Innehar EJ F-skattsedel. Förbehåller mig rätten att inte sälja utav oavsett anledning. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
snygg!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
tror inte så många är sugna på buda då man knappt kan se designen och hur koden ser ut :/
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
En något större bild...
http://img364.imageshack.us/my.php?i...outbluesx2.png Upplösningen på den slutgiltiga sidan är 800 x 600. Koden kan jag tyvärr inte visa, men för den som vill veta mer om den så är den kodad med CSS & DIV. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() I alla fall, loggan. Alltså lövet, har du gjort det själv eller är det någon Photoshop "shape"? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Är jag 99 på. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
arbetat med/för har varit mycket angelägna om att få veta om det är DIV eller TABLE som sidan är uppbyggd med. ![]() Ang. Loggan, ja det är en Photoshop brush, men är mer som ett exempel. Självklart är den som köper layouten fri att ändra lövet, och jag hjälper gärna till om jag kan om så behövs. ![]() Mvh Patrik |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Stilren och snygg! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vad är det jag har missat? Sen när blev två kolumner med text, meny, footer och en bild fylld med "Scattered Leaves" en värdig design att sälja?
De utförda arbetet var något jag trodde 90% av användarna här på WN gjorde i sömnen. Kan liksom inte se vart den nerlagda tiden har gått åt till då det varken är grafiskt eller kodmässigt krävande. Sen att layouten helt saknar proportioner gjorde ju inte saken bättre. Gör om, gör rätt. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|