FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har domänen turistportalen.se sen mer än ett år tillbaks men har inte kommit på något att göra med den, har någon tips på vad jag ska göra?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Simpelt
Länder... Städer... Katergorier... ( shopping, mat, dans, club, muséum m.m. ) Lista de poppuläraste lokala ställena som är sevärda etc. till att börja med, sedan fixa lite "web 2.0" funktioner. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Låter som en lämplig domän till en länkkatalog. Bara att googla på turism o.s.v. och mata in, när du har lagt in 50-100 länkar så kan du marknadsföra länkkatalogen, och kanske ta en krona eller två för turistrelaterade siter som vill vara med.
Färdiga länkkatalogscript finns på hotskripts.com /S |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Lägg ut egna förslag på ställen som är värda att besöka. Om du själv rest mycket så finns det säkert ett och annat ställe som du besökt som inte är rena turistfällor.
Kanske använda sidan som en blogg med lite kategorier. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för tipsen, jag har själv funderat på länksamling men får fundera på vad det ska bli.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
usch vilka vibbar man fick då man drog paralleller till turistporten, som är ett rätt otäckt företag. I mina ögon så faller värdet på din domän något (dock rätt lite) pga detta.
Men annars, vad man kan använda den till, bra grejer är redan nämnda. Bra resetips med orter, lokala attraktioner och en massa smarta verktyg för att hitta saker och ting. Automatiska "relaterade platser" etc. T.ex. att man kan surfa "statyer" och hitta resmål som har intressanta sådana. Med mera, med mera. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|