FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Hej!
För cirka två månader sedan så annonserade jag på en rätt så stor hemsida. Att annonsera per click kostade 3.25kr och det tyckte jag var rimligt, jag betalade för totalt 2500click. Det visade sig ge bra resultat så jag köpte ytterligare 3500 click denna gång. Efter det så frågar ägaren mig om det har gett bra resultat och självklart talade jag om att det har gett mycket goda resultat och att jag gärna vill fortsätta och denna gången vill jag köpa minst 5000 click. Javisst säger han, men skillnaden nu är att jag har höjt priserna per click. Jaha vadåra frågar jag? Det går ju väldigt bra för dig och det blir många avslut enligt dig, därför höjjer jag till 6.25/clicket. Jag tackade omedelbart nej och lade på luren. Jag tycker att tillvägagångssättet var mycket svinigt. Är det okej enligt er att höja priset dubbelt så mycket bara för att det går bra för en? Jag som såg emot ett långt samarbete och tänkte köpa mer och mer för varje gång :/ Tycker ni säljaren/ägaren kan göra på detta viset? Kan, kan han väl men det är svinigt enligt mig. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|