FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag letar efter ett arbetsbord till lagerlokalen. Bordet ska användas till att packa beställningar på. Bordet måste vara höj och sänkbar. (höjbart till minst 1000 mm). Det får inte vara för stort. 800x600 mm vore optimalt. Bordet behöver inte klara någon högre vikt.
Man skulle kunna tro att det här vore lätt hittat med hjälp av Google. Men icke. Jag har nu letat i över en timme och känner hur irritationen kommer krypandes. Jag har sökt på packbord, ståbord, datorbord, arbetsbänk och arbetsbord, men inte kunnat hitta något som passar. Kanske är jag bara blind... Alla tips är varmt välkomna. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Guest
|
Har du kollat här:
http://www.gerdmans.se/Section/4761463 |
||
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Japp. Jag har kollat där, men kunde inte hitta det jag letade efter. Det närmaste jag kunde hitta var ett packbord med måtten 800x800 mm och en maxhöjd på 950 mm. Problemet är att bordet kommer att stå mellan hyllor. Med en bredd på 800 mm så blir det svårt att komma förbi i gången.
Men kan jag inte hitta vad jag letar efter så blir jag så illa tvungen att köpa det som står till buds. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
En Saxlyft kanske skulle funka?
Vid närmare kontroll... Nej. Men ett höj- och sänkbart skrivbord, då? Kolla på www.foretagsmobler.se ser ut som att de har små sådana. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|