FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ja, eftersom Mike Tyson & Holyfield vill mötas igen.
Skulle visst vara enda anledning till att tyson boxas igen om han fick möta han iaf.. Det va ju han kanibal tyson bet av örat på.. Om matchen sker..(Vilket jag hoppas på) vad tror ni kanibal tyson vill tugga på denna gång? :lol: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Mike tyson vill tjäna pengar!!!
Edit: för att han är fattig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Mike Tyson är ju enda anledningen till att man kan tänka sig att kolla på boxning. Boxning har legat på dekis efter Tysons storhet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Framför allt är det väl lite rörigt med alla olika organisationer?
Det finns en mästare i varje organisation, så vem f*n är världsmästare? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Håller med ovanstående om att boxning är sådär nuförtiden. Inget nytt lixom, bara massa olika organisationer.
Ufc är så mkt roligare att kolla på än boxning. även k1 äger ju upp boxning.Tyson var ju på g in i k1 ringen ett tag , men jag tror det sket sig. De vill väl inte ha skandalerna + att han riskerar att göra sig seriöst illa. När de möts så lär tyson få tugga golv, inget annat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
UFC är extremt mycket mer intressant än boxning. Tyvärr tycker jag att det brottas och kelas lite för mycket bara. TV4 Sport ständiga sändingar av UFC och motsvarande fighter har till och med motiverat mig att sätta igång med kampsportsträning igen. Nu är delar av kontoret gym.
Angående Tyson så är han helt ointressant i dagens läge. Men det kanske bara är min åsikt och inte fakta? Han kanske fortfarande är på topp? Vem vet fängelsevistele kanske var bra träning när han skulle skydda sig i duschen? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|