FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Skall införskaffa en ny mobil. Kameran kommer att vara "viktigast" för mig, förutom att jag skall kunna ringa och messa förstås, men se'n behöver jag egentligen inga fler funktioner.
Har haft Nokia i alla år och känner då förstås till menyer och så, Ericsson upplever jag som helt förvirrande, då min dotter har haft en sådan och jag skulle hjälpa henne med inställningar och sånt, men det där är förstås en vanegrej. Nu har jag kollat runt litet på nätet och fastnat för två stycken, varav den ena då är en Ericssonare. Modellerna är; Sony/Ericsson S500i och Nokia 6267 Jag är ingen hejare på mobiler, har haft min gamla Nokia 5210 i hundra år och är nöjd med den, men nu behövs en kamera också. Fotona skall bara ut på webben, i en blogg, så jag förstår att det kanske inte blir bästa kvalitén, men det borde väl duga i en blogg, med någon av dessa telefoner? Har ni erfarenheter av dessa två telefoner? För- och nackdelar får ni gärna dela med er av, så jag har litet mer hum om vad jag skall köpa. Tack. =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
S500i har extremt dålig batteritid så jag skulle inte rekommendera den.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Sony Ericsson k850i har allt du behöver, 5 megapixel kamera.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Max 3000:- och det är nästan för mycket. *visslar en stump* |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kör på en Nokia 7500 Prism bara därför att
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag hade kört på en SE med cybershotkameran tex k800i, k850i. Riktigt bra kamera för att sitta i en mobil.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag skulle rekommendera en Nokia N73, ligger runt 3000kr.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Den är långsam, hänger sig, kassa menyer med fler funktioner är vad någon behöver.. Min SE k800 var snabb och problemfri. Jag måste skaffa en sån igen ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för eran respons i tråden. Har googlat, läst och kan nu allt om Nokias och Ericssons utbud, i "under-tretusenkronors-klassen". *hehe*
Har bestämt mig för osäker mark, en Sony Ericsson k810i, något mellan vad empty och goose föreslog. =) Ha en skön jul på er nu allihop. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag slängde precis min nokia n95 o köpte en k810i mycket bättre telefon.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|