FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har ett AB som jobbar som konsult åt ett antal olika kunder.
I ett infall kläckte jag och en kollega en grej som vi skulle vilja se på Facebook. Eftersom vi själva är ganska nöjda med idén så inbegriper den självklart inga former av intäkter, ingen direkt framförhållning och förmodligen kommer bara vi att tycka det är kul. Självklart kan vi heller inte bygga den själva. Men, skam den som ger sig! Det är ju där ni kommer in ![]() Arbetsbeskrivning: Framtagande och implementering av Facebook-applikation utifrån kravspec från undertecknad. Betalning: Föredrar att vi förhandlar fram ett pris på slutlevererad produkt. Hur sker betalning?: Antingen fakturerar du oss om du har eget företag eller så får du det utbetalt som lön för projektanställning. Vi ser gärna att du sitter i Stockholm så vi har lätt att träffas (du kan även beredas plats på vårt kontor om du vill sitta här) men det är absolut inget krav. Kommer ett eventuellt jobb som genomförs bra att kunna leda till fler projekt? Det är troligt, ja. PM:a era ansökningar till mig så svarar jag så fort det bara går. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tjänsten tillsatt. Tack för visat intresse.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|