FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tjena
Någon som har en Mackmyra Preludium 01 att sälja, eller kanske vill byta till sig någon/några av 02-06? Kan även tänka mig att sälja mina 02-06. Ska ha en whisky provning på nyårsafton och sakna denna flaska ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har ingen som helst koll. Vad får man ge för en flaska från 02?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Vet inte hur pass aktiv den här annonsen är nu men det är ju värt att prova:
http://www.kopochsalj.se/annonser.an...01-06.6967.asp edit: hittade en till http://www.everything.se/annonser.an...ch-02.7241.asp |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Har också dålig koll på värdet, enda jag spanat på än så länge är 01:an, och den kan jag tänka mig att betala 4-5000:- för.
Mailat på den annonsen men får inget svar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Finns en på tyska ebay som ligger på ca 2800 kr just nu. Går ut om 4 dagar. Han listar iofs bara fraktkostnad till Tyskland, men det är väl bara att maila och fråga om han skickar till Sverige om du tar ansvar för ev. tull- eller skatteproblem.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Får man sälja sprit till varandra? :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Administratör
|
Får du inte tag på nån kan du skicka ett PM med bud till mej.
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|