FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
jag har funderat på att göra en tävlings sida där man får frågor som man skall svara på via sms och vinna fina saker, nu är det så att jag kan inte komma på ett bra namn, dom eller det ordet skall vara med är:
- Bet - Bid - Bud tänk på att man skall kunna registrera det på dessa tld: .se .no .fi .dk och ordet skall absolute INTE redan finnas på andra liknande hemsidor. ordet får var hur långt det vill men överdriv inte, det lönar sig inte och det får vara fler olika ord i meningen. Pris/belöning på den som kommer på det bästa ordet får 100-1000kr beroende på hur pass bra namnet är, denna lilla tävling slutar på midsommar kl: 19:00 så passa på att tänk ut ett bra och chansa och se om just DU vinner. PS. alla namn Måste komma via mail eller på pm, så att ingen reggar domänet och förstör för den som vill tävla jag ser också att fler har skrivit sånna här tävlingar och inte lovat det dom lovar men det gör jag pengarna till vinnaren kommer in på personens konto samma dag eller dagenefter lycka till alla |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
smsaochvinn.nu
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
jag ska regga ett bra namn som Du för köpa av mig sen =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
tiogudsBUD.se
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Du har mail, jävlar om jag inte får vinstpengarna!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|