FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tjena
Tänkte jag skulle sälja domänen reklamtorget.se, den reggades 2004-05-13 och har PR 3, tidigare PR 4/5 men har legat i träda i evigheter så den har tappat sitt PR och sina besökare så det är väl bara 20 om dan eller nåt nu ![]() Säljer den inklusive design ifall nån har användning för den, byggt i PHPWCMS. Inkomster 0 kr. Kan användas för allt inom reklamannonser, annonstorg, marknadsföring o.s.v. Säljes p.g.a tidsbrist och då är det bättre att någon som har tid gör nåt bra av den ![]() Lägg ett bud. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nr 4 på sökordet annonstorg av 171 000
Nr 2 på sökordet Gratis annonstorg av 132 000 Nr 6 på sökordet annonstorg gratis av 131 000 Nr 1 på sökordet Reklamannonser av 11 000 :lol: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har fått ett bud på 3 000 exkl.moms
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nytt högsta bud på 3 500 kr
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Högsta budet är 4 000 exkl.moms nu.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Söndag 25 mars kl 18.00 är det slutbudat.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Det är inte ett säljargument, tyvärr. Sedan om man ligger nr 4 av 171 000 säger ju inte ett dyft. Vad är budet uppe i nu? cya, /PatrikB |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Exakt, jag är väl medveten om att det inte är nr 4 av 3 000 000 o.s.v men det finns folk som söker på annonstorg och det var lättast att komma ihåg och lägga in, jag hade ingen lust att forska på vilka sökord som skulle kunn tänkas ligga högt på fortfarande för jag har ingen fungerande statistik på den.
Kanske nr 5 på sökningen styling audi a6 av 928 000 kan användas av nån ![]() Den har legat i träda i 1,5 år eller nåt så den har droppat i sökmotorerna men skulle man ge sig på att börja uppdatera siten med jämna mellanrum så ser jag inga problem med att få upp den igen. Men det är själva namnet och vad man kan använda siten till som jag säljer och inte sökorden i första hand. Högsta budet är 4 000 exkl.moms fortfarande. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Domänen är såld.
|
|||