Kom ihåg mig?

sälja domäner?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-02-20, 20:14 #1
FredrikNass avatar
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Oct 2006
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
FredrikNass avatar

Reg.datum: Oct 2006
Hejsan har i en veckas tid haft 2 domäner ute på bla missdomain och domain8 men får inga sidvisningar alls (detta trotts att jag också har skaffat missdomains "hetast just nu" tjänst för jag tror det var 15$) men har endast haft 28 sidvisningar på adressen trots att den ligger ute till ett lägre pris. Sen när jag tittar på senaste sålda och senaste med bud så ser det ungefär lika ut idag som det gjorde för en vecka sen.

Så jag undrar: vet någon en site där man hittar lite mer fart i svängarna?

Jag har testat på sedo tycker dock inte att det fungerar specielt bra där, upplever dom som röriga och struliga efter att ha läst endel trådar här på wn.

Nu är jag medveten om att både missdomain och domain8 har representanter på den här sidan, och jag vill absolut påpeka att det här absolut inte är kritik, tvärtom tycker jag att dessa driver otroligt bra services men har tyvärr inte uppnått dom resultaten jag söker.

dock skulle jag kunna tänka mig ett litet önskemål på missdomain, att själv kunna sätta hur lång annonstiden skulle vara samt att när det är mindre än 24 h kvar så dyker dom upp i "nära stängning" eller dyligt? lite som tradera kör!

kanske ska tillägga att det rör sig om en .com & en .net dock med svenska namn, så det måste nog vara en svensk annons sida.

Eller har jag kanske helt enkelt för höga förhoppningar på hur fort det borde gå att sälja domäner?
Jag har fått endel bud av vänner och deras vänner, men vill först se vad jag skulle kunna tänkas få på en autkion.

tack för mig hoppas någon har konstruktiva tips.

MVH
FredrikNas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:38.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017