FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Utgår från att det är ren slump att din sida i profilen och sidan i fråga använder sig av samma server och DNS-servrar?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
Samma designer även, gissar på att webbmeistro återfinns i biljettluckan också.
Egenreklam är som alla vet inte tillåtet, men lunch och kaffe ingick ju i priset som inte var så farligt. Samt vi på WN gillar ju initiativ-tagare ![]()
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nej det är inte av ren slump. Om du inte vill ha tipset om konferensen så säg bara till så tar jag bort det...men jag frågade moderator innan. Bara tänkte att det finns någon ska finna det interessant.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
De initiativtagare som svarar att de tillhandahåller nån typ av tjänst när denna tjänst efterfrågas i diskussionerna blir snudd på kriminaliserade. Däremot kan man tipsa om sig själv som en nyhet ifall man bjuder på kaffe... Men då vet vi var vi kan annonsera. Med eller utan socker? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Föredrag för att utbilda webmasters till mer eller mindre självkostnadspris är inget vi ser som ett problem. Det är intressant för WN-besökare och nästan alltid icke-kommersiellt syfte. Se det som ett "Skall ni på ABCDEF konferensen" inlägg. Det är för det mesta bulvaninlägg det också. Jag bedömde det som att det är intressant för WN's besökare. Kaffe-grejjen var humor, jag skrattade lite själv när jag skrev det iaf.
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Bra initiativ, tycker jag!
Tycker detta platsar på WN och kan inte förstå hur ni kan uppfatta detta negativt. Jag har redan anmält mig och hoppas att fler intressenter gör det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||