FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hejsan allihopa
jag är en ny användare här. Driver en community med några andra som har 41 000+ användare världen över och riktar sig mot folk från fd Jugoslavien. Vi har ungefär 12 000 unika varje dag och mer än 16 000 000+ pageviews i månaden(källa google-analytics) och för t.f kör vi adsense programmet men jag undrar om det är någon som har bättre förslag hur man förbättrar intäkterna genom bättre annonsering. Av 41 000 användare 65% är från skandinavien och 43% från Sverige. Vi har ungefär 250-300 nyregistreringar varje dag, vi växer lavinartat. Finns det någon här man kan komma i kontakt med som vill köpa sig annonsplats och dyl? Hur är det med alternativen till adsense? Jag tycker inte vi tjänar så bra om man jämför hur mycket trafik vi genererar. Här är mera utförligare statistik: per månad(oktober-2006) Unika 362 581 Besök 640 992 Pageviews 16 324 080 Kön(M/K %): 51/49 De som vill testa kan göra det med användarnamnet gost och lösenordet gostgost (ni kommer ändå ej att fatta nåt unless ni förstår något av balkanspråken) |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|