FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu har jag läst bland gamla trådar så jag är trött och har hittat lite men inte riktigt allt jag vill veta.
Jag har tänkt byta teknologi från PHP/mySQL till .net 2.0/MSSQL på Resejournalen.se och nu kollar jag upp vilka webbhotell jag kan välja mellan. Dessvärre var det betydligt svårare än jag hoppats på eftersom de flesta billiga är på linux och inte på en win-server. Vad jag vill ha är en server på minst 1.5Gb, .net 2.0 med MSSQL 2000 (eller MSSQL 2005) och att den kan hosta flera siter. Jag är osäker på hur viktigt det är att den står i Sverige men det finns väldigt många bilder på sidan så jag vill att den ska ladda hyffsat snabbt iaf. Nu till verkligheten: Jag drar inte in så mycket på sidan eftersom jag inte har marknadsfört tillräckligt utan folk kommer mest via Google och länkar så jag har i princip ingen budget så det gäller att det är så låg månadskostnad som möjligt. Gärna gratis om någon här kan sponsra mig :P De jag har kollat på hittills är: - Surftown Advance: 49kr / mån - ... Hjälp mig att fylla på med webbhotell som kan vara intressanta... |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|