FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu har vi öppnat ShopInEuro.com och skulle vilja ta del av Er samlade erfarenhet hur man bäst når bra och givande resultat genom att annonsera på nätet. Jag har lagt ut lite annonser på Google men det var inte lätt. Man gör inte reklam för alkohol, så det är ett trixande för att vara uppdaterad varje dag. Får se hur länge man får vara kvar.
Har även gjort en del förfrågningar på andra site om vad deras annonsörer har för hitrate på annonser och vad man har för egen besöksfrekvens. Tyvärr svara man på helt andra saker att vi inte tror att man får sälja sprit på nätet, är detta lagligt etc. Man förutsätter en massa utan att man fråga om det. Vissa har någon som har en liknande produkter och då vill man inte ha konkurrens! Jag har även diskuterat med några leverantörer för påfyllning av kontantkort, att vi sätt vårt eget pris och då blir det panik, nä vi vill inte ha någon prisdumpning. Vi har idag klart med en leverantör av alkohol men flera produkter är på G. Är det någon som har erfarenhet av att annonsera och vilka annonser och platser som ger valuta för pengarna. Tacksam för om jag får ta del av Era erfarenheter. Ha en bra dag. Anders Erlandsson ShopInEuro [email protected] |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|