FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Domänen warcraft3.se säljes till högstbjudande.
Skulle utvecklas men som så många andra så räcker inte tiden till riktigt här heller, man får prioritera lite. Känns dumt att bara ha den liggande. Kan användas till? Warcraftrelaterat forum Spelserver samlingsplats Etc. Så känner någon sig manad att utveckla något på den så är ni välkomna med bud. (Spydiga kommentarer samt onödiga sådana stannar i tankarna Tack!, endast bud och tankar på vad man kan utveckla på domänen) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
Om jag inte har helt fel för mig, så är Warcraft ett varumärke registrerat av Blizzard Entertainment....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Visst är det en risk och man kanske inte ska lägga upp massa porr för att undvika snea blickar, men både warcraft3.com, .info samt co.uk tycks inte haft några problem med sina domäner. Sannolikheten för att man skulle bli snuvad är nog väldigt liten. Ha en trevligt kväll med öl och fotboll! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag kan ju tillägga att worldofwar.se fick juridiska problem när de använde sig av worldofwarcraft.se. Lika så fick övriga stora portaler som represtenterade World of Warcraft. Nu har inte Warcraft 3 lika "hett" längre så det kanske klarar sig men gör man domänen till något stort så ökar ju riskerna mycket.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Men som du själv sa, Warcraft 3 är väl lite mindre än sin uppföljare så det är lite mindre risker. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
450SEK är högsta bud hittills.
|
|||