FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Enligt Adsense programpolicy:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
En gissning är att runt 60-70% av alla seriösa hemsidor bryter mot det...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har en sida med "roliga bilder" och Google Adsense har granskat min sajt ett par gånger och gav mig sammanlagt två varning i samband med att bilderna var för erotiska. Inget var nämnt gällande punkten du beskriver Kalle Karl.
Tur att signaturer på forumet finns. Nicke85, du har lyckats med att spamma två av mina sajter med reklam för din "roliga katter"-sida. En gång till och jag får enligt §5 i Svenska webbmasters regelbok kastrera dig offentligt. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Personligen skulle jag aldrig våga slänga upp adsense på tveksamma sidor utan att ta reda på fakta först. Är ni osäkra så ring upp dem o fråga hur det står till innan annonserna läggs ut. Har ni varit någorlunda framgångsrika med adsense under en tid så borde ni ha en kontakt som ni regelbundet kan få raka svar av. Skulle vi göra bort oss hos våra klienter så skulle det betyda 100.000tals kronor per år och det är det inte värt så mitt tips är att kolla med google först..
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Som ovan skrivet, kontakta google och hör vad de säger.
Sedan kan du alltid vända dig till kunniga medlemmar här på wn. Exempelvis Frej som står för sajko.se |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|