FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har precis lagt upp en sida om varför man ska välja Sajthotellet. På sidan finns en flash producerad av Knowledge-Intra.
Det vore mycket intressant att få synpunkter på sidan och framförallt flashen, eftersom jag fortfarande känner mig lite osäker på om man verkligen bör använda flash på en sida som presenterar företaget. EDIT: Eftersom jag skrev inlägget när jag hade en gnällig sambo som väntade på att jag skulle följa med till Coop Forum missade jag adressen. Det är alltså http://www.sajthotellet.com/sajthotellet
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Hehe flashen såg väl bra ut. men va de inte en liten känga åt crystone :P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Flashen var mycket välgjord och tycker absolut att flash är ok idag för företag. De allra flesta har stöd för flash på sina datorer.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vart?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
sajthotellet.com/sajthotellet/
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Hur hittade man den? :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Själv anser jag att flash är oerhört underskattat. Flash har främst fått ett dåligt rykte i och med alla flashsiga (
![]() När det gäller Sajthotellets Flash-ruta tycker jag snarare att den är för liten. Våga ta ut storleken ordentligt. Flash blir populära för var dag i och med sidor som youtube.com mfl. Som sagt, använd flash mer men gör inte sidorna enbart i flash. I sajthotellets fall tycker jag flash-rutan ska vara större. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Instämmer helt med Spindel om att flash är underskattat.
vad gällande sajthotellets flash-ruta tycker jag absolut man kan använda flash till ett företag om det är i denna stil, den ser inte så "Flashig" ut om man kan säga det så. Den blinkar inte febrilt utan har ett ganska skönt flyt. Tycker dock att text-remsan under kan förbättras, känns lite kantig i stil och rörelse om man jämför med animationen. Storleken tycker jag är helt ok ... kanske skulle få den att flyta in mer med menyn ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Håller med om att detta är ett bra sätt att använda Flash på. Däremot hade jag nog försökt att få ner den under rubrik och ingress så att den blir mer integrerad med texten.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|