FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tja pöjkar och flickor, är relativt ny här på forumet men inte direkt ny i "branschen"...
Har suttit och jobbat åt kunder nu senaste året och inte haft tid till egna projekt och nu är jag galet sugen på att göra något "eget" alltså hitta på någon kul idé och genomföra på webben. Nu menar jag inte en blogg sida eller liknande utan något mer komersiellt! ![]() Sitter och bollar idéer med arbetskamrater och andra bekanta vad man skulle kunna tänka sig att hitta på här näst. Jag är lite sugen på att göra en större nichad (stavning?) tidnings/portal/debatt + annat smått och gott något man kan bygga vidare på med tiden. Men det ligger en väldans massa arbete bakom något sådant som ni alla vet så det gäller att åtminstone försöka göra rätt från början! Det är också viktigt att man har duktiga människor runt omkring sig såklart för att man ska kunna ro något i land... Vad håller ni själva på med.. har ni några roliga idéer som ni sitter och trycker på ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Först det vänliga:
Välkommen till WN Moonwalk ![]() Sedan det andra: Du vet inte vad du skall göra på Internet, du har inga ideer som du vill dela med dig och verkar inte vilja lägga ned så mycket tid. Är det en gyllene väg till framgång som vill att vi skall förse dig med? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nej absolut inte, är bara nyfiken om det är fler som går i samma tankar som mig helt enkelt!
![]() Samtidigt så tror jag inte att det finns en gylleneväg till framgång, oavsett så krävs det ett sjuhelsikes arbete vad det än rör sig om... och personligen är jag inte "in it for the money" utan för att jag är sugen på att göra något som både jag och andra kan ha glädje av i förlägningen, ädelt va? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Köp en massa konstiga domäner och försök sälja dom här på wn för 5000+ kr stycket.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
domäner sååå överskattade
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej och välkommen Moonwalk!
Hoppas du trivs och hittar / delar med dig massa intressant och nyttiga tankar.... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Aj. Tungt bemötande du fick Moonwalk. Jag hoppas att det inte lät dig avskräckas. Idéer är alltid kul att bolla med varandra. Ett problem med ett forum som det här är att det är helt för öppet för att många ska våga komma fram. En del är inte sena med att använda sig av en gyllene idé de hittar... och vips har man en ovälkommen konkurrent redan innan man har lanserat tjänsten
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Välkommen! Mattias var namnet här
|