FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har ett epostregister på ca 1000 kunder som jag idag skickar mail till med outlook. Det jag är ute efter är ett system som automatiskt håller reda på dubletter och avregistreringar. Finns det något sådant gratis att tillgå?
Och hur konstruerar ni era nyhetsbrev? MVH Rickard |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Känner inte till någon bra som inte kostar. Ska det smaka så kostar det... ![]() Känner dock till YourMailingListProvider som jag inte själv har använt men de har en gratis variant och en premium. Kollade lite snabbt och funktionerna verkar väl täcka ditt behov. MVH Robert Högberg |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Vad finns det för fler program att välja på? De får gärna kosta en liten summa.
Någon som provat Direct connect, Apsis, Vertical response m.fl? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sedan 4 månader använder jag YourMailingListProvider (ymlp.com, som Robert tipsade om) och är väldigt nöjd. Har f.n. ca 1600 prenumeranter och allt har funkat perfekt hittills.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag har kört gammadyne mailer under flera år. Många funktioner, fruktansvärt fult gränssnitt, men är stabilt och uppdateras ganska ofta. Någon som har erfarenheter från andra program? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Använder ActiveCampaign's 1-2-All program som ger mycket för pengarna. Nya versionen 4.5 som ännu inte är släppt verkar dessutom bli ytterligare några snäpp vassare.
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag kör med Apsis, kanske dyrt har ej jämfört. Jag är nöjd med dem. Bra support, frmförallt bra statesik och uppföljning. Man ser enkelt vad folk velat läsa och varit intresserad av. Man får uppgifter om hur många som öppnat e posten, hur många som klickat i den, statestik över när de varit aktiva osv. Rekommenderar dem varmt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
www.adestra.co.uk vet ej deras prisklass
www.dartmail.com vet ej deras prisklass heller men helt klart tva bra system www.phplist.com ar helt ok for dinna enadamal tror jag... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|