FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Artikel hos IDG
Enligt vad jag förstår har Google särbehandlat BMW rätt rejält. För visst är inte Google direkt snabba med att ta bort sin ban på domäner? Om de ens tar bort dem överhuvudtaget. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
€€€ kanske?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Snarare skillnad på folk och folk... Jag vet andra storföretag som åkt ut och fick komma tillbaka efter att dom biktat sig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Skillnad på folk och folk, jo det stämmer nog bra. Google har ju visat en stor flexibilitet att anpassa sig efter de stora
![]() Eller så kanske det kommer en fet Adwordskampanj för BMW snart, förslagsvis i ett annat land i Tyskland så det inte skall vara så uppenbart. Kina kanske, för BMW har de väl inte censurerat bort, även om de tar bort mer än vad Yahoo och MSN gör? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Så klart det är, google skiter i folket som inter har många många $
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tragist med denna särbehandling.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det är som att säga, trist att BMW särbehandlar folk som ger dem massa pengar och ger dem nya bilar. Varför kan de inte ge mig en ny bil. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Nej då detta inte handlar om sådant, då borde det stå i deras regler/avtal att om du har mycket pengar så kan du skita i alla följa avtalen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tror det handlar om Googles image mer än att BMW har mycket pengar. Om google börjar kasta ut diverse stora företag ur sitt index kommer folk att gå till konkurrenterna för att hitta dom. Och google tar mkt mer skada av att kasta ut en jätte som BMW än PEr Perssons hemsida som inte har några besökare...men visst kan dom ha gjort en deal också. Jag menar bara att det är rationellt för google att särbehandla BMW.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Gustaf:
Citat: