Kom ihåg mig?

Feedback på design

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-12-08, 12:00 #1
Nicke85 Nicke85 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jan 2005
Nicke85 Nicke85 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jan 2005
Hej!
Jag har aldrig riktigt haft en talang för att skapa snygga hemsidor som också uppfyller vad jag vill få med.
Och innan någon hinner påpeka, ja, jag använder till mesta del frontpage när jag skapar hemsidor. Det är för att jag är så van vid det programmet, det är enkelt och uppfyller mina behov. (Upp till var och en)

Nu har jag gjort en ny design till min hemsida. Har hämtat inspiration från några sidor. Jag tycker det ser okey ut. Jag gillar verkligen det blåa till vänster... men osäker på om texten borde förstoras, kanske annan font. vet ej riktigt. synpunkter?
Jo jag vet, jag har svårt med reklamen. Får alltid kritik för att jag visar för mycke reklam. Men, vad gör jag när det finns pengar att tjäna. + att få reklam för sin egen hemsida. (bannerbyten)
Längre upp på sidan fattas det en bild, hade tänkt ha någon slags logo där, som jag ännu inte orkat skapa.
bla bla texten är bara där för utfyllnad så man får en ide om hur det kommer se ut.
Bilden till höger om förtexten, tänkte jag att varje kategori ska ha en personlig bild som... har något att göra med vad kategorin handlar om... hehe grisen fick duga, är privat hemsida trots allt.
Startsida + Länktips, är jag lite osäker om också... duger det? ideer på hur man ska göra rubrikerna?

Sidan är anpassad till skärmstorleken 1024x768 och Internet explorer 6. textstorlek mellan.
(Dom inställningar jag har på min dator, orkar inte anpassa hemsidan till alla... netscape etc)

Nu skulle jag jätte gärna vilja ha lite kritik, ideer på förbättringar etc. Vill läsa vad ni tycker, så att jag kanske kan förbättra hemsidan lite.
Är sidan okey för att vara en privat hemsida?

Tror jag fick med allt... och här nedanför är adressen:
http://www.gamaco.se/index2.php
Nicke85 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:07.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017