FAQ |
Kalender |
2018-12-02, 20:22 | #1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Byggt upp Ekonomipoddar .se men känner att jag inte kommer vidare. Någon som vill komma med feedback hur jag kan ta sidan vidare eller är det bara låta den flyga fritt?
|
|||
Svara med citat |
2018-12-03, 08:32 | #2 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag hade rekommenderat en bättre design med tydligare överblick. Har du en klar målsättning med vad du vill lyckas med? Jag hade byggt upp individuella målsidor för varje podd där man kan recensera. Majoriteten av trafiken bör komma från redan kända "podd"-varumärken.
|
|||
Svara med citat |
2018-12-03, 19:46 | #3 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Dina tips var intressanta. Ska se om jag kan ta sidan vidare. |
|||
Svara med citat |
2018-12-04, 00:41 | #4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Snyggt, men jag skulle säga för många klick överlag. Folk är extremt otåliga på nätet anno 2018 och vill ha sin ”bang on target” direkt.
Personligen skulle jag snegla på denna design (naturligtvis utan att sno den rakt av): https://brapodcast.se
2018-12-04, 00:52 | #5 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Lutar åt att försöka hitta nån som vill ta sidan vidare. Har även samma namn på twitter och instagram där man lätt skulle kunna bygga upp en följarbas på över 1000pers iaf. Men det är mer att jag inte orkar sprida nåt jag inte är nöjd med. |
|||
Svara med citat |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|