FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tjena, jag vill anställa ytterligare en utvecklare för ett heltidsuppdrag ute hos en av mina kunder. Jag har redan en utvecklare på plats men kunden behöver expandera.
Känner du någon? Om du kan tipsa mig om någon som jag sedan anställer så swishar jag 10.000! Vår kund har en stor sajt och ett team som utför a/b-tester för att förbättra sajtens olika konverteringar. Tillsammans med teamets befintliga systemutvecklare är ditt uppdrag att implementera de tester som teamet tar fram. - Du behöver behärska HTML/CSS, Javascript, jQuery, Ajax. - Att ha erfarenhet av stora sajter är ett plus. Det är viktigt med noggrannhet. - Du behöver vara professionell och du behöver kunna tala engelska. - Du kommer att sitta på 100% hos kunden i deras lokaler ca 10-12 minuter från Stockholm T-Central. - Meriterande:*Minst 5 års arbetslivserfarenhet och referenser. Uppdraget startar någon gång i november. - Lön Vi kommer överens om en bra lön och du får även fem veckors betald semester. - Försäkringspaket Du får ett paket till ett värde av ytterligare 3,2% av din årslön. Privat sjukvårdsförsäkring och sjukförsäkring samt ev. tillägg. Överskjutande belopp placeras i en pensionsförsäkring i ditt namn. - Friskvård Friskvårdsbidrag till en kostnad av vad som är vanligt där du bor. T.ex gymkort eller liknande. Sats, Friskis eller vad som passar dig. Det är så klart frivilligt. - Telefon Ny iPhone eller motsvarande. Fastprisabonnemang Telia med typ 20GB data. - Dator Macbook eller motsvarande till en budget av 25.000kr inkl försäkring. - Resor Vi står för ett SL årskort och ev andra resekostnader som uppkommer i tjänsten. - Övrigt Lunch regelbundet där vi stämmer av uppdraget och hur det går. Oftare när vi jagar nytt. Vi har också Slack där alla våra konsulter pratar om ditt och datt. Utöver det försöker vi träffas regelbundet och göra roliga grejer. [email protected] 070-6147600 |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|