Kom ihåg mig?

Anlita en SEO-konsult

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2016-09-23, 08:08 #1
clirres avatar
clirre clirre är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2005
clirre clirre är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
clirres avatar

Reg.datum: Nov 2005
Standard Anlita en SEO-konsult

Jag har under årens lopp anlitat SEO-företag för att sköta delar av mitt SEO. Det har i många fall slutat lika snabbt som det börjat då företaget tagit mycket betalt för att göra analyser jag själv kan göra på ahref typ. Extremfallet var ett företag som jag anlitade för att först göra en analys och fick svaret: "Du har för många länkar från artikelkataloger" etc. och som jag sedan fortsatte med för att hjälpa med upplänkningen och fick just fler länkar från artikelkataloger!

Sen har jag haft ett riktigt bra samarbete (Guldfors) under ett par år men byrån har tyvärr, sedermera slutat med SEO i den bemärkelsen.

Behovet av en SEO-konsult som kan hjälpa mig med analys och strategi kvarstår dock men hur ska jag göra för att hitta en bra SEO-konsult (gärna i Malmö/Lund-området)? Mitt förtroende för branschen är väldigt lågt då jag upplever att många inte riktigt tar ansvar för sina kunder alt tar skyhögt betalt för undermåliga tjänster.
clirre är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:56.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017