FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag håller för närvarande att bygga sajten "fancy (dot) domains" och den börjar ta så pass mycket form att jag tror att jag redan nu kan börja efterfråga länkbyten. Sidan har bara haft runt 5000 unika besökare hittills i oktober, men målsättningen är att tiodubbla besökarantalet till nyåret 2015/2016. Jag är rätt övertygad om att det kommer vara möjligt eftersom jag jobbar hårt och därför att sidan är ny. En blogg kommer dras igång direkt när alla översättningarna är gjorda och layouten och texterna slipats till en "sista" gång. Främst söker jag länkbyte med er som har webbsidor om webbutveckling i allmänhet och domäner och domänindustrin i synnerhet. En bra och väl synlig länk ger motsvarande tillbaka. PM:a eller mejla. Tack på förhand!
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag söker fortfarande länkbyte. Sidan har nu även en nystartad domänblogg knuten till sig och designen håller i detta nu på att fräschas upp. I första hand erbjuder jag dofollow-banners i footern (se webplatsen för demo), men även textlänkar i bloggen etc kan diskuteras. PM:a eller mejla till: info (at) yenit (dot com).
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|