FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Till följd av annorlunda prioriteringar och omstrukturering av min portfoljo så söker jag efter köpare till två affiliatesidor, se detaljer nedan. Jag väljer att vara öppen med statistik och grejer i tråden, men besvarar såklart frågor via PM.
aloeverakräm[punkt]se Ej börjat pusha den eller gjort någon kraftansträngning att få den att stiga (läs: bytt länkar ![]() Finns gott om content, unikt skrivet, en egen back-end för att administrera produkter, länkbyten och annat på sidan. Den är responsiv och laddar väldigt snabbt. Onpage optimerad. HTML5. Kompatibel med väldigt många webbläsare och enheter (ipad version m.m). Perfekt för den som vill göra något roligt med aloe vera antar jag. Något som jag aldrig fick tid för. Sidan har därmed inte gett någon avkastning, och i dagsläget är det i princip inga besökare på sidan. Kan med en liten knuff säkert göras annorlunda. Pris: 1200 SEK raklödder[punkt]se Samma koncept som ovan. Ett av många projekt som hamnade i skymundan för annat. För den som vill går det säkert knyta nå roliga deals med sidor för gentlemän och stilmedvetna. ![]() Få besökare i dagsläget. Inte optimerat annat än onpage. Så det är lite jobb med den ska medges! Pris: 600 SEK Säljes som privatperson. Ingen budgivning, bara köpa rakt av. |
|||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|