FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
14542€ för lakrits.se. Om det stämmer är det bara för mig att gratulera!
http://www.missdomain.se/lakrits.se_242806 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Stämmer det så är det bara att gratulera |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Den är ju som sagt såld, inget bud som bara ligger och väntar på svar.. Men men, man vet aldrig
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Är ju långt ifrån orealistiskt för rätt köpare att få tillbaka de pengarna. 140k är ju ingenting för en av de större godistillverkarna tex.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Kul! Grattis!
Det blir intressant att se vad den används till och vem köparen är, inte minste för ett lakritsfreak som mig. Off topic: Ännu en sån där påminnelse om "varför köpte man inte femhundra jäkligt bra domännamn i mitten/slutet av nittiotalet (com) och april 2003 (se) och levde skitgott på dessa nu?!" Jaja, lätt att snacka och vara efterklok ;-)
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Haha, sjukt övervärderad.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag skulle säga att det beror på om det är den ultimata slutanvändaren (typ malaco eller varfritt godisföretag) eller om det är en domänhandlare som köper den.
Som sagt är 140k inte särskilt mycket för en sådan aktör, för att äga sin branch/produkt.se I vissa fall är en domän värd vad köparen är villig att betala, skulle säga att det passar in här |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Inte alls övervärderad, lakrits genererar rejäl omsättning i smågodislandet Sverige. 150k är som sagt var inte särskilt mycket för någon av godisjättarna, om det nu är någon av dessa som är köpare.
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Som sagt...
För Captain Thailand att använda som personlig hemsida (för att han gillar lakrits och har en svart själ) = svindyrt och en helknäpp "investering". För Fazer (eller motsvarande) som vill köra en fet kontenuerlig kampanj med sitt lakritssortiment = riktigt överkomligt och förhoppningsvis en bra investering på sikt.
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|