FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej, funderar på att börja sälja bland annat iphoneskal i och med att jag har en premiumdomän och vill använda den till något.
- Vart hittar jag grossister eller svenska leverantörer? Har kollat mycket på alibaba.com osv men upplever det som mycket oseriöst. Tack för hjälpen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Du måste köpa direkt från Kina om du ska tjäna pengar på det, sedan beror det på volym.
Visst det finns många oseriösa och bedragare på exempelvis Alibaba. Men alla är inte bedragare där. Finns en hel del seriösa företag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hade tidigare en sida som vi sålde iphoneskal på. Vi använde oss utav http://dhgate.com.
Alla leveranser ankom utan problem. Fungerar på samma sätt som Amazon. Där DHgate inte betalar ut pengarna till tillverkaren/grossisten innan du bekräftat att du mottagit varorna. Du kan även kolla på aliexpress.com - precis som dhgate. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har ett parti med iPhone 5 skal hemma, svarta, vita och transparenta, ca 200 st.
Kan sälja till lågt pris och ge dig kontaktinfo till det seriösa företag jag köpt från i Kina! Skicka ett privat meddelande till mig. Med vänlig hälsning, Andreas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Du har inga tips på hur man ska sortera ut bra från dåliga företag på Alibaba?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|