Kom ihåg mig?

Webbutik för energidrycker säljes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-11-19, 18:48 #1
Gand.nu Gand.nu är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jan 2012
Gand.nu Gand.nu är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jan 2012
Standard Webbutik för energidrycker säljes

Jag och min partner säljer iväg ett webbutiksprojekt som vi aldrig gick live med. Vår affärsidé var att sälja stora mängder energidricka flakvis, dess mer flak man köper med energidryck dess förmånligare blir priset. Butiken säljes på grund av tidsbrist, vi har vardera ansvarsfulla heltidsarbeten och måste krympa ner vårt antal med webbutiker för att inte gå i väggen.

Adressen är: E burk en . s e

Varulager: Inget lager allt sköts via dropshipping, leverantörskontrakt följer naturligtvis med.

Plattform: Modifierad Prestashop butik.

Webbhotell:
Körs på en VPS, fritt till årets slut. Webbutiken har ej öppnats!

Marginaler: Medel för livsmedelbranchen, mer information om prissättning fås vid seriöst intresse!

Potential: Konkurrensen är låg, efterfrågan finns, största konkurrensen är dagligvaruhandeln som pressat priserna rätt rejält. Satsa på att levera direkt till kund istället och erbjud det butikerna ej kan erbjuda.

Ser exempelvis framför mig en massa datanissar på Dreamhack göra en gruppbeställning.

Pris: Budgivning via PM
(Vi förbehåller oss rätten att själva avsluta budgivningen när vi nått rätt pris)
Gand.nu är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:01.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017