Kom ihåg mig?

Söker programmerare till min lite annorlunda WebbShop.

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-05-10, 18:42 #1
TK.se TK.se är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: May 2012
TK.se TK.se är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: May 2012
Tool Söker programmerare till min lite annorlunda WebbShop.

Sidan ska fungera med hjälp av intervall där kunden först väljer en "kasse" som är mer en vägledning än en färdig "kasse", därefter ska kunden kunna lägga till och ta bort varor och dessutom kunna välja intervall på varorna. Med detta menas att kunden kan välja hur ofta de vill att varorna ska levereras. Kunden ska ha möjlighet att logga in och ändra sin kasse samt intervall, även kunna pausa sin kasse. Kassen ska levereras en gång i månaden och ska vara abonnemangs baserad.
Backend ska klara orderhantering med kort och faktura betalning där systemet räknar ut vilka varor som ska följa med i "kassen" den aktuella månaden, samt kundregister och lagerhållning av runt 1000 artiklar. Man ska även kunna redigera de vanligaste texterna på sidan och ändra kassarnas innehåll.

• Webbshopen ska innehålla allt som en bra webbshop idag innehåller, mao kundregister, ordersystem, olika kategori nivåer, kunna lägga till attribut till varorna, lägga till undersidor, "Mina Sidor" (där kunden kan ändra och redigera sin kasse, se order historik, ändra sina kunduppgifter), osv...
• Förutom den vanliga webbshops funktionaliteten ska sidan även kunna hantera abonnemangs kunder och kunna räkna ut intervall.
• Kunden ska kunna välja olika intervall på olika varor i sin kasse och där med få varorna levererade olika månader efter sina behov.
• Backend (Admin toolet) ska vara logiskt och snygg uppbyggt men all den funktionalitet som krävs för en snyggt fungerande webbshop, mao uppkoppling till vår betalnings partner, lagerhållnig, kunna ändra texter, hantera biler osv.
• Databasen ska var enkel, logisk och bra uppbyggd. Här har jag en viss kunskap och om önskas kan jag bygga upp databas strukturen.

Designen bidrar vi med och sålunda är det endast "programmeringen" och dess struktur (eller vad det nu kallas) som vi behöver hjälp med.

Förövrigt ska allt skötas professionellt och Er kunskap ska vara hög, t.ex. ska där finnas en "snurra" på första sidan där olika sorter "kassar" snurrar.

Om ni redan har en likande fungerande webbshop som ni kan modifiera att passa min sida går detta alldeles utmärkt.

Gärna möjlighet till fysiska möten, jag är placerad och bor i Malmö.

Hoppas att detta är ett uppdrag som ni tycker verkar vara både intressant och roligt att jobba med.
Om så är fallet hör av er så går vi igenom sidan mer i detalj.

MVH
Emil
TK.se är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:21.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017