FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Skulle vilja få lite feedback på vårt startup-projekt som vi utvecklat i ca 2 års tid. Kolla gärna filmen för en kort introduktion om vad vi gör (filmen kommer att struktureras om lite med resultat först och how-to efteråt istället för tvärt om som nu). Är ytterst tacksam för all kritik vi kan få! /Pierre, Tweaky |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sjukt bra tjänst. Denna kan komma att bli frekvent användbara. En sak jag skulle kunna efterfråga är att välja ut några e-postadresser, säg 5 st och betala en lägre summa. Använder gärna verktyget men i mitt fall har jag en speciell målgrupp vilket gör att jag bättre letar upp presumtiva kunder/användare och låter dem testa.
För andra sidor tror jag att det är bra att kunna få helt slumpade personer. Jag ska försöka få något test gjort inom någon vecka eller så. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Riktigt snygg sida, och bra information.
Tjänsten i sig är inget unikt, men tillgångasättet verkar riktigt bra. Jag gillart! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Användarvillkoren tomma (testa nu) ?!
Använder Chrome. Inga funderingar på att göra en combine på alla javascript som läggs in på sidan? Ni är inte så konsekventa vad gäller formulärknappar - åtminstone inte på Glömt lösen och aktivera konto. Senast redigerad av allstars den 2012-02-14 klockan 10:30 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Tjänsten verkar intressant och du har säkert en bra målgrupp för den. Inte omöjligt att även vi kommer använda oss av den någon gång i framtiden.
Finns en sak som jag dock stör mig offantligt mycket på, och det är dollartecknen vid "Fyll på saldo". Att själva huvudikonen är en dollarsymbol är okej för min del, men jag blir förvirrad när jag ser $ 900 kr/st och måste tänka efter om det inte är så att jag helt plötsligt kommer få betala i USD istället för kronor. Annars ser det bra ut. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för all feedback!
Användarvillkoren ska fixas, den visas tydligen inte i vissa webbläsare. Bra feedback angående dollar-tecknet! Det var tänkt som en symbolisk ikon men förstår helt kalrt förvirringen så det skall fixas. Btw, ehandel.se skrev om oss igår. Tycker artikeln var bra. http://www.ehandel.se/Nytt-verktyg-f...utik,1134.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tycker det är ofantligt irriterande med tjänster som inte visar priser på vad det kostar direkt. Har dock inte registrerat mig och sett om man får prisuppgifter efter? Är fallet så är det ännu mer irriterande. Generellt sätt så brukar jag lämna tjänster som inte publicerar sina priser öppet och enkelt och välja en konkurrent som gör det.
Tycker ni absolut bör ha ett menyval längst upp som heter "Pris" eller liknande. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Bra tjänst, lite otydligt med priset, men själva tjänsten är bra. Kommer garanterat att prova den. Kanske några gratiskoder att dela med av på WN
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Hur gör man med sekretess? Om man vill testa projekt som är under utveckling, måste vi ha garantier för testarnas sekretess.
Skulle även vilja, precis som nämnts i tråden ovan, ha möjlighet att ibland använda "egna" testare och enbart använda infrastrukturen till ett lägre pris. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Kanske är något som passar bättre? |
||