FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Är det någon som sitter på någon information om företaget?
Vet inte ännu om jag ska kalla det för oseriöst, men vi har haft stora problem med Euroit för en kund. Är det någon mer som har haft problem och upplever deras priser i jämförelse med ocker? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har genom våra kunder kommit i kontakt med den några gånger, ser den som ett ganska seriöst bolag. Senaste gången hade vi dock en liten kontrovers, när vi skulle hjälpa en kund att flytta därifrån. Men allting löste sig, och H. hade kanske en dålig dag?
Deras priser på domäner är ju ganska höga, men långtifrån att kalla det ocker, det finns många som är dyrare. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Vi frågade om hur vi gick tillväga för att skapa en ny databas (kunden har 1 aktiv) och det skulle kosta 995 kr ex moms. Det tycker jag är ocker.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
"Kunde inte installera Wordpress"? På grund av databasen eller andra orsaker? Det går att köra flera WP-installationer på samma databas.
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Nej det var för att php versionen på servern var för gammal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Att hålla mjukvara uppdaterad ligger ju i webbhotellets eget intresse så det brukar inte vara några problem om man påpekar detta men det finns säkerligen undantag där också. Kort och gott, jag skulle själv aldrig välja att bli kund hos Euroit men man kan ju inte kräva att företaget ska göra som de flesta andra. Kanske ändrar de sig i framtiden, kanske inte.
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
I och med deras "driftstopp?" påverkar detta vår kund. Visst vi kan föra över domänen till en helt annat webbhotell dock ska man inte behöva göra det om kunden redan betalat för ett år eller mer. Senast redigerad av MKÖ den 2011-12-25 klockan 22:54 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|