FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Snubblade förbi denna portfolio för någon dag sedan och har inte kunnat släppa den.
Ta någon minut och läs detta. Riktigt bra skrivet enligt mig! Tanken var att vi skulle diskututera denna, vad tycker ni om en portfolio likt denna? Enligt mig så får man "lära känna" personen och det känns genast mycket tryggare att anlita denne. Vet någon om någon fler portfolio likt denna så länka gärna! http://www.alittlebitofsomething.co.uk/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Min favorit:
I often get asked, "How much does a website cost?" Some people would respond, "How long is a piece of string?" I don't respond like that because it's a shit expression. The people who say that probably have long nasal hair and wear socks with sandals. -Hur långt är ett snöre? Känns väldigt bekant... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag håller med om att det är bra texter som är bra skrivna. Men är det bara jag som reagerar på att det var ohyggligt drygt att skrolla igen den sidan?
Hade jag varit så bra på att skriva så hade jag definitivt utnyttjat det på något annat vis. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har jag missat någonting? Söklänken resulterar i 0 träffar och sajten hittas inte.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Finns nog inte så många liknande, inte me den attityden iaf :-) cool & cocky!
Men de påminner mej om en annan sak. Är det nån som vet varför britterna envisas me dubbel topdomän? Varför inte nöja sej med UK? Men men, ascool portfölj! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
haha den var skön
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det var ingenting som tilltalade mig (med undantag från vissa ganska roliga formuleringar). Men jag gillar upplägget med att försöka sticka ut. Det är uppenbart att han har identifierat och valt sin målgrupp, istället för att vara brunsås som alla andra företag.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|