FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
I priset ingår:
* Domänen: väggdekor.se / vaggdekor.se * Skriptet / hemsidan * Webbhotell hos Loopia * Färdiga avtal med POSTEN och Klarna. * Färdiga dekaler med licens att använda. * Graphtec CE5000-120 * Laminat maskin, för snabb och effektiv på läggning av transfer-tejp * Vinylrullar, ca 30 st * Packkartonger Allt för att köra vidare med företaget. Väggdekor är en ny trend som bara blir starkare och starkare i Sverige / Norden. Med mycket bra marginaler och stor efterfrågan. Bud 90.000kr ex.moms eller högstbjudande. Senast redigerad av SweLogan den 2011-06-21 klockan 16:51 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
har du sidan vaggdekor.se med? Varför säljs verksamheten? Hur stor % av återsända produkter/klagomål har ni? Hur omfattande är processen att skapa en egen mall som man vill trycka upp? Vänligen, Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Är det ett Aktiebolag?
Omsättning, vinst, lagervärde m.m.? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Verksamheten säljs av ett familjärt skäl.
Vi har inte haft något klagomål på produkterna. Allt görs i Illustrator. Det tar ca 5 min att göra en produkt |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
ta inte detta på fel sätt, men du måste givetvis presentera samtlig fakta (särskilt gällande ekonomin) om du vill att någon ska buda. alternativt klargöra att du skickar den via PM.
som det är nu har man absolut noll koll på vad det är som säljs, då kommer ingen bjuda 90'. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Advocacy: Precis, allt som har med ekonomiska frågor tar jag endast upp via PM.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
UPDATE: Vi är nu också ägare till vaggdekor.se
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Read Only
|
Detta låter mycket intressant om du kan köra upp mer ekonomi. Det finns en stor marknad..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
är den fortfarande tillsalu?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Skicka gärna ett PM till mig med information kring ekonomi och annat viktigt!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|